matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Måndag idag

Publicerad 2013-05-14 05:08:00 i

Har en känsla av att det här kmr bli en bra vecka, imorgon ska jag på bio med kompisar och vi ska se antingen the great gastby elr the big wedding, vi får se. Onsdag ska jag hem till rika efter skolan, sen torsdag har vi tennis banquet och sen fredag ska vi gå på teatern i skolan :) alltså ska jag göra saker vilket är bra vilket är roligt. Så i helgen på lördagen åkte vi till sheris mamma sov över och spenderade mothers day där. I början va det rätt segt men sen så började jag spela volly boll med mina "syskon och kusiner" det va kul :) sen körde jag också golfbollar som sheris mamma hade! Fett kul! :D det bästa med den resan haha :)
Det va allt för mig hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-05-15 00:29:30

Kul att köra golfbil :-) Körde du på gatan eller i nån park?

Svar: körde på gatan i området! super kul! :)
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela