matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

6-8-13

Publicerad 2013-05-09 04:25:42 i

Så antar att jag borde berätta lite om min helg! Teatern va jätte bra i fredags,väldigt rolig, men mina två favoriter har varit the Adams family och Elf av alla teatrarna som vi såg!

Sen på lördag va det prom!!! Va väldigt stressigt början av dagen eftersom alla ringde och ändrade planer och jag visste inte vart jag skulle åka så vart lite rörigt! Men gick bara med strömmen och tillslut blev det ju bra. :) vi fixade håret hos en hårfrisör som rachels familj kände, hon va jätte duktig verkligen! Och det höll hela kvällen fast jag satte upp det senare för det vart så himla varmt! Men efter att vi hade fixat oss och allt det där åkte vi till anthonys, en resturang vid vatten fronten i bremerton, as god mat, de har massa skaldjur och sånt. Efter det tog vi kort och sen gick vi in i lokalen där det hölls. Även där hade de massa frukt och dessert grejer som man kunde äta och ett stort dansgolv!!! Synd bara att amerikanarna inte har den bästa musik stilen här, iaf inte dansmusik. Aja men kul va det! Verkligen ngt jag kommer minnas helt klart!

Sen söndag åkte vi ju till Seattle! Det va as kul det med! Vi va vid pikés market, i parken där och sen gick vi till 6th ave. Till all shopping. Köpte faktiskt inte så mkt, bara en väska och två tröjor. Men behövde ju faktiskt ingenting så det va bra bra att jag inte spenderade så mycket pengar. Ska lägga upp bilder från prom också.
Här är iaf en bild från Seattle,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela