matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

20-5-13

Publicerad 2013-05-21 07:29:00 i Allmänt,

Nu är det en månad kvar tillsjag får träffa familjen igen. Liksom bara 30 dagar! hur sjukt är inte det!? det är ju typ ingenting kvar, kommer bli svårt att lämna alla kompisar här och gå tillbaka tillsitt "normala" liv. Men det är då och inte nu. :)

NU har jag kollat upp mer om Relay for Life, fundraisern för cancer, de hedrar de som överlevt och samlar in pengar för att bota fler människor. Under natten har de också en ljuständning för alla som har/haft cancer och för de som inte överlevt det.Kommer bli väldigt rörande tror jag. Denna fundraiser håller på i 24h och de vill alltid att en från gruppen ska gå runt banan eftersom cancer aldrig "vilar" så att säga. Mer om det kan ni läsa på hemsidan.

http://relay.acsevents.org/site/TR?fr_id=50739&pg=entry

Om ni klickar där (på linken till hemsidan) kan ni även VÄLJA att donera till cancer fonden. Ni klickar då på donate, skriver i mitt namn, Matilda Ahlin, sen väljer hur mkt ni har lust att donera. Detta är bara om ni VILL alltså. Inga måsten här inte. :)

Annars då? Jo men idag spelade jag tennis efter skolan med Rachel och Nolla, va faktiskt väldigt kul! Imorgon ska jag hem till rika igen och sen på Onsdag är det tennis banqueten, typ en avslutning på hela tennis sesången. SEN på torsdag ska jag på en MASSAGE!!!!! Äntligen! Kommer göra så ont men det kommer vara värt det för jag har så himla ont i ryggen nuför tiden. AJAJAJ.
Sen fredag är det halv dag i skolan och på kvällen ska jag på Beas födelsedag kalas. blir kul. :)
så, så ser mina planer ut för veckan. Dagarna går bara in i varandra hela tiden, det går så fort.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela