matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

15-5-13

Publicerad 2013-05-16 08:07:17 i

Så idag va jag hos rike efter skolan, såg massa foton av henne innan hon kom hit från Tyskland, så sjukt som man kan förändras! Det fick mig att tänka på om jag också har förändras mkt, liksom inte bara på utseendet men också personligheten. Utseendet vet jag att jag inte har förändras så mkt förutom att jag blivit större haha. Men min personlighet jag antar att jag förändrats en del men är rätt svårt att tänka på hur man va innan va ju så länge sen. Nu lever man ju i ett helt annat liv så himla olikt från förut, kmr inte ihåg så mkt av hur jag betedde mig. Troligtvis va jag taskig och ganska rude antar jag, hoppas verkligen inte att jag är så när jag kmr tillbaks, vi får väl se helt enkelt ;)

Iaf så är tennis banqueten inställd imorgon och har blivit flyttad till den 22 maj ist. Så imorgon ska jag spela lite tennis med ngr från laget, det ska bli kul :)

Sen idag registrerade jag mig för Relay for Life! Det är fundraiser för cancer så man går/promenerar på springbanan vid skolan från när det börjar (nån gång på eftermiddagen) och slutar nästa morgon. Så många tar med sig tält att sova i för ngt timmar medan andra dygnar och går runt hela natten! Ni kan även gå in på hemsidan för att donera till cancer fonden för att bidra med att kunna hjälpa forskningen att bota cancer elr ngt såndär, kan förklara mer utförligt nästa gång jag skriver, nu ska jag sova godnatt!

Juste jag har också fått sommarjobb i två veckor när jag kmr tillbaka! Så j*vla glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela