matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

1 maj 2013

Publicerad 2013-05-02 06:39:18 i

Idag är det onsdag och då är det ju mitt i veckan. Denna vecka är det också spirit week eftersom det är prom på lördag! Så excited för denna helg så de inte är sant! På fredag ska jag till 5th ave med Frank och Sheri i Seattle för att kolla på den sista teater föreställningen under min tid här! Vi ska se the Jersey boys. Har ingen aning vad den handlar om men det är säkert bra det brukar det ju vara. :) sen på lördag går hela dagen åt prom. Ska fixa håret kl 1 vi ska ta kort nån gång mellan 3-5 sen har vi reserverat på anthonys i bremerton vid vattenfronten och sen är det prom! :D dagen efter på söndagen åker jag till Seattle igen fast med mina kompisar, då blir det shopping, chinatown och kanske pikés market och gumwall, vi får se :) så denna helg kmr bli bra. Plus att det ska va mellan 20-25 grader! Så glad :)

Igår sov jag hos nolla och jag o Rachel hjälpte henne baka en tårta till hennes V mamma! Det smaka bra va helt choklad, vart helt okej :) sen provade hon sin prom klänning men hon är rätt osäker på om hon gillar den elr inte och sen tvinga hon mig prova den och jag gillar den 10 ggr bättre än min som jag har, hennes är så mkt bekvämare så vi kanske ska byta klänning haha. Ska ge henne min som hon vill prova imorgon. Får se hur det går.
I tisdags, alltså igår så va det twinday i spririt week så här är min tvilling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela