matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Godmorgon

Publicerad 2013-03-13 18:25:20 i

Godmorgon! Idag har jag lång sovmorgon, börjar 10.50 och slutar fortfarande två efter skolan blir det förhoppningsvis tennis träning, beror på vädret och sen efter försöka göra lite skolarbete om det behövs och sen får jag se om jag orkar gå och simma. Igår gick jag ock rike och simmade men då hade vi inte haft ngn tennisträning så får se om jag orkar/har lust men det hoppas jag att jag har! Idag är det molnigt ute (big suprise) men det regnar iaf inte än :) om jag fick skulle jag bara ligga hemma hela dagen och inte göra ett skit men det får bli en annan dag antar jag. Jag har nu också haft alla mina nya lektioner och den jag gillar minst är historia. Sitter med total idioter som är så himla irriterande, har bara lust att slå han i ansiktet men tror nog att jag kanske blir sued om jag gör det så är väl bäst att inte göra ngt.,
Men nu måste jag snart gå till skolan, hoppas ni har en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela