matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

29-3-13

Publicerad 2013-03-30 03:53:00 i Allmänt,

Så snart åker jag till hotellet vid flygplatsen för att sen åka till California! Så taggad! just nu håler jag på att packa.. ja jag vet lite sista minuten men frank och sheri håller också på att packa så inte bara jag! :) Idag vann jag och Rica (Rike) våran fjärde tennis match! va kul men det va så himla varmt! Håll på att dö och vi har svarta tröjor så sjukt varmt! tror till och med jag fick lite färg i ansiktet! :)

Får se om jag kan skriva under den veckan när jag är borta, om inte så kommer det ett inlägg efter att jag kommit hem!
Glad Påsk alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela