matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

23-3-13

Publicerad 2013-03-24 06:52:57 i

Så idag va jag ju och shoppade med rike och nolla at south center mall och vi va där från ca 9.30 - 5.00 elr ngt sånt. Va as stort och hann inte gå till alla affärer som jag hade velat! :/ men köpte en del saker och faktiskt ngr saker som jag behöver! Sen tänkte jag ju också på att jag ska till calefornia och Mexico snart så kan ju inte bränna alla pengar! Fast gjorde typ ungefär nästan det.. Men det var faktiskt för att jag köpte min prom dress! Fick ett bra pris på den tycker jag då de brukar kosta typ runt $200-300 , lite väl mycket att spendera tycker jag..
Nästa vecka i skolan har jag rätt så mkt att göra.. Tre prov, läsa vissa kapitel i en bok och framföra en monolog. Inget jag riktigt har lust till men alla kmr ju göra det och den är typ jätte kort så är ju inte så farligt liksom. Tråkiga är att vi hade fyra monologer att välja mellan och nästan alla har valt samma för den är den enklaste, så då kmr man ju verkligen märka vem som är liiiite bättre.. Aja jag tänker inte haka upp mig på det. Nästa skolvecka har vi även tre halfdays! Och fredag kmr vara typ dom collage messa så har inga lektioner, as skönt. Det ända negativa är att man måste gå upp tidigt när det är halfdays men tror nog jag klarar av det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela