matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

21-3-13

Publicerad 2013-03-22 06:19:43 i

Idag spelade jag min officiella första tennismatch mot Wilson high school i tacoma! Jag spelade dubbel med rike och vi vann 6-0! Woho grattis till oss! :D det va jätte kul att spela men att behöva vänta så länge för att så spela ute i kylan va inte det roligaste såklart, men va värt det :)
Imorgon har vi träning igen hoppas jag det beror ju såklart på vädret! Det är som april väder här nu, ena sekunden öser regnet ner och sen helt plötsligt är det soligt och den börjar det blåsa som in i bomben och sen blir det hagel! Helt sjukt! Och det blir så fruktansvärt kallt när det regnar eller blåser.. Men hellre det än snö! Har hört att det fortfarande är snö i Sverige, inget kul ju.
På lördag ska jag som sagt åka och shoppa heeela dagen. Ska åka innan kl åtta och komma hem nån gång på eftermiddagen. Kmr bli awesome :)

En bild på när vi väntade på att få spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela