matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

19-3-13

Publicerad 2013-03-20 00:29:10 i

Så har varit små sjuk ända sens i lördags elr fredags och har inte tränat senast då. Har tagit det lugnt för vill ju bli helt frisk innan jag börjar träna igen så det inte blir värre. Men imorgon ska jag gå till tennis iaf! :D idag missade jag inget eftersom de hade match och eftersom det börja regna och blåsa så mkt hann inte jv spela så jag missade inget :) i helgen ska jag åka till south center shopping mall nära Seattle och kmr va där i princip hela dan! Åh lycka! Ska verkligen köpa allt som jag behöver och förhoppningsvis lite mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela