matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

17/3-13

Publicerad 2013-03-17 23:52:23 i

Så igår blev det ingen paintball, när jag gick upp på morgonen mådde jag inte bra och efter ett tag ringde jag Jodi och sa att jag inte kunde komma för ja va sjuk.. Är fortfarande lite sjuk, har ingen energi till någonting och har ont lite överallt. Så istället gick jag och la mig igen och försökte sova sen kollade jag på tillbaka till vintergatan på svt play! Älskade verkligen det programmet när jag va liten. Sen skypade jag med klara i nästan två timmar tror jag! Det va iallafall minst 1.5 h. Det va mysigt! Kändes bra att prata med henne va verkligen något som gjorde min dag :)
Resten av dagen i går låg jag i soffan och växlade mellan att sova och kolla på tv. Och idag gör jag typ samma sak. Fast har gjort lite skolarbete också plus att jag mår bättre idag. OCH jag gjorde fattiga riddare till frukost! Verkligen gott! Sheri tyckte också om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela