matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Veckan

Publicerad 2013-06-03 05:24:31 i

Hej hej!
Har varit ett tag sen jag bloggade senast har jag märkt, ber om ursäkt. Mycket har hänt sen senaste helgen. Måndagen va vi ju lediga, så va en rätt kort vecka. Jag har faktiskt varit rätt små sjuk, förkyld och grejer, så gjorde inte så mkt under veckan, spelade lite tennis i torsdags men det började regna så vi gav upp, och tänkte faktiskt gå it och springa i onsdags men mådde för dåligt. Det va bra att jag inte sprang och spelade tennis för mkt för i fredags va det Relay For Life! Va uppe hela natten, Sov typ en kvart runt 7 på morgonen. Det va så himla kul det där alltså! Vi gick runt och mötte vänner och sen gjore vi zumba och vi grilla, sen runt halv 2 på natten började vi spela fotboll jag, Rachel, och rike, sen en efter en kom fler i vår ålder som ville spela! Va as kul! Vi slutade runt 4.00 och började spela en variant av amerikansk fotboll, va så himla trött och sored. Men drt bästa va ju att det kom in massa pengar till cancer fonden! tack till de som sponsrade mig! :)
Sen kom jag hem runt 9.00, duschade och pratade med mamma och pappa på FaceTime.
På lördagen sov jag mest och sen i dag söndag hade vi sista mötet med Aspect så det va väldigt sorgligt att säga hejdå till alla!
Så det va min vecka det. Imorgon har jag historia prov och efter skolan ska jag möta Sarah,
Hej så länge!

https://cdn2.cdnme.se/3862763/7-3/pic_51ac0bceddf2b33a27b354e0.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3862763/7-3/pic_51ac0be5e087c31eecadb39e.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela