matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

16-6-13

Publicerad 2013-06-17 00:47:00 i Allmänt,

bloggen vill inte uppdateras på telefonen, så skriver lite kort här. I helgen har jag vart hos Nolla då hon hade sitt goodbye party, va så ledsamt! men sammtidigt kul ju! Men jag kände mig väldigt awkward eftersom alla började gråta förutom mig.. jag kan inte börja gråta!! Jag grät i hjärtat. Kunde bara inte få upp tårar liksom. jösses känner mig så hjärtlös.. men det va en bra kväll. det va den sista kvällen då vi alla va tillsammans. Lördagen åkte jag till en strand; point no point, hette den. Det va jätte skönt! men det va för kallt för att bada och det blåste hur mkt somhelst! Men när man låg ner blev det hur varmt som helst. Hahah det är lite roligt för Nolla vill inte bli brun medan jag vill få hur mkt färg som helst! och jag är blek och hon är brun. lite ironiskt. bilderna som jag vill lägga upp har jag inte på datan så ska försöka att lägga upp de med mobilen lite senare igen. 4 dagar kvar tills the family arrives here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela