matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

9-6-13

Publicerad 2013-06-10 08:22:43 i

Har så mkt som snurrar runt i tankarna så jag har värsta huvudvärken. Massor som ska göras, saker man inte ska glömma och förberada inför "event". Helgen va grym, i fredags va jag hos maddie sen lördag Seattle och idag höll jag rika sällskap och kollade på när hon packade. Usch kan inte fatta att så många kmr åka härifrån så snart :(
Vill berätta mer detaljerat över hur helgen va men jag är ärligt talat för trött, planerar på att sova så godnatt på er.

Seattle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela