matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

6-6-13

Publicerad 2013-06-07 03:10:11 i

Herregud nästa vecka är sista veckan av skolan! Jag blir helt knäckt av att tänka på det, det betyder att mitt år är snart slut och jag måste lämna mitt liv här.. Allt känns så overkligt, allt är bara så konstigt.
På tisdag är det graduation! Så himla glad och samtidigt ledsen! Men slutar inte skolan bara för det. Eftersom vi utbytesstudenter är juniors på skolan måste vi slutföra skolveckan med alla andra juniors och sophmores. Alla seniors har sin sista skoldag imorgon. Kmr ju bli as tråkigt när de inte går i skolan nästa vecka, massa kompisar man inte kommer träffa då.. :/ att säga hejdå är alltid svårt, men det måste göras någon gång antar jag..
Men idag va det jätte fint väder ute så jag, Rachel, Elly spelade tennis efter skolan! Gud det va som en bastu ute, men himla skönt faktiskt! Sen imorgon ska jag till maddie's house och sen lördag blir det lite shopping i Seattle! Seriöst älskar den staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela