matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

21-6-13

Publicerad 2013-06-21 22:29:54 i Allmänt,

Så bilderna funkade inte att lägga upp över huvudtaget! Så lite frustrerad över det. Men nu är familjen här! Åh så himla lycklig att få se dem igen, började gråta glädje tårar när jag såg dem! Känns helt overkligt att de är här, det måste sjunka in fortfarande, tror inte att jag har fattat det helt och hållet.. Liksom jag kan prata svenska med någon och den förstår vad jag säger! Hade helt och hållet glömt hur rörigt allt kan vara haha massa åsikter om allt och nu delar jag nedervåningen med 4 pers och badrummet som jag förut hade för mig själv. Men det är himla skönt att se dem faktiskt. Nu håller de på att steka köttbullar, laga paj och görs i ordning för midsommar! Blir en liten annorlunda midsommar i år kan man väl säga!
Hoppas eran va bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela