matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

13-6-13

Publicerad 2013-06-14 07:43:49 i Allmänt,

Men gud har ju inte skrivit något om graduation än! Glömde totalt bort, förlåt mig. Så graduation (tisdags) v helt klart grymt. Innan åkte jag med rike och Frank och Sheri till olive garden och åt där, så himla gott!!! Och i bilen fick vi en Helium ballong var, så gulligt! Sen kom vi fram till tacoma dome där allt hölls. Innan det började tog vi massa kort och pratade med personer, sen va vi tvungna att ställa oss line och vänta tills att gå ut till platsen vi skulle sitta på. Det va så mkt folk och det va ca 600 elever som va med i ceremonin. Vi utbytesstudenter fick sitta i sista raden tillsammans och gå sist. Men jag va först av alla dom att gå efter som mitt efternamn är Ahlin. Nu uppskattar jag verkligen att ha ett namn högt upp i alfabetet ska ni veta! Haha hade så otroligt mkt adrenalin så det inte va sant och det va bara så kul alltihopa! Efter ceremonin togs det mer kort och sa hejdå till massa personer som jag aldrig mer kommer se i mitt liv förmodligen. (Including my secret crush haha ;) )
Nej men det va ju väldigt ledsamt men jag va så glad, alltså jag borde ju à varit ledsen men istället va jag så himla glad! Sjukt. Efter att vi åkt därifrån gick vi ut och åt glass, blev ingen graduation party men lika bra det antar jag. Sen nästa dag, onsdag, alltså igår, stannade jag hemma från skolan. För jag måste fortfarande gå i skolan även om jag graduated för alla exchange students är juniors, så de och sophmores har fortfarande en vecka kvar av skolan där de har alla finals. Hade min sista idag och imorgon slutar skolan. De har inne skolavslutning heller utan vi kmr dit, har en vanlig dag med våra klasser fast istället för att sluta två slutar vi 10.00 liksom varför ens gå till skolan om man ändå inte kmr ha ngt speciellt? Men jag ska gå för att säga hejdå till massa av klasskamrater osv. Så imorgon har jag officiellt sommarlov även om det känns som att jag redan har slutat skolan för länge sen!

Graduation bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela