matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

7/1-13

Publicerad 2013-01-08 08:04:47 i

Började skolan idag, är så himla trött! Kunde verkligen inte tänka alls under hela dagen och har bara varit helt slut! Liksom jag som har världens enklaste matte va nu typ svåraste, jag fatta ingenting. Fast har kommit på att det kanske är för att jag inte är så bra på matte och även om det är mycket enklare matte än vad jag haft på typ två år så behöver det inte vara enkelt. Vissa grunder som man aldrig fattat liksom. Efter skolan åkte jag och Amber till starbucks, största anledningen va för att jag skulle köpa starbucks kaffe till Frank, han fyller år imorgon så det är min present till han! Efter starbucks skjutsade hon mig till gymmet, men kändes som ett helt värdelöst pass, vet inte varför men det är typ som fotbolls träningar kan va ibland. Oftast går det rätt så bra iaf och man känner sig lycklig elr helt utsliten men ibland så känns det som att allt går dåligt, allt man hör blir fel. Så kändes det för mig idag på gymmet. Ska dit imorrn igen och sen ska vi ut till nån resturang och fira Frank! Skulle egentligen gått och sätt the hobbit med Bea, Serena och ngr andra tror jag men den börjar vid tre så hinner inte se hela filmen eftersom vi ska gå ut och äta imorrn. Men det gör inte så mkt eftersom jag känner att det inte är en superviktig film att se, även om massa har sagt att den är sjukt bra! Vem vet kanske ser den en annan gång :) nu ska jag iallafall sova så jag orkar med min engelska lektion imorrn, har en känsla av att den kmr ge mig huvudvärk! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela