matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

19-1-13

Publicerad 2013-01-19 08:56:00 i Allmänt,

hej alla goa och glada, idag är det fredag! så efter skolan gick jag och rachel till gymmet, vi va där kanske i en ochenhalv timma. körde 40 min kondis, jag har verkligen fått usel kondition skojar inte. så imorrn när jag vaknar ska jag ut och springa på banan vid skolan. har tränat hela veckan! är stolt. efter gymmet sågick vi till subway som låg precis brevid.(bästa kombinationen om ni frågar mig, plus att det finns ett starbucks inte så långt därifrån, typ några meter, men dit gick vi inte för vi va sjukt hungriga, ) Och vi har ingen skola på måndag!!! för det är Martin luther king dag på måndag. Vi har också halvdag på torsdag och fredag och då kommer vi inte ha våra vanliga lektioner, så det kommer va en bra vecka :) specielt för att jag fyller år på fredagen! woho..! även m jag fyller 17 som alla tycker är jobbigt eftersom det bara är ett mellan år typ, så fyller jag hellre 17 härän 18. fatta hemskt skulle inte kunna fira det bra alls ju.
På söndag eftermiddag ska vi gå och bowla,
och sen på måndag kanske jag åker till ikea med frank och sheri, vet inte riktigt varför men det blir väl kul :) de tycker det är konstigt att jag aldrig smakat ikeas köttbullar så kanske därför de vill åka dit, för tror inte de behöver fler möbler elr ngt sånt.
juste sheri vill också ha ett princess kalas för mig! förhoppningsvis blir det bra, vi har lite olika åsikter om hur det ska va men förhoppningsvis vinner jag, det är ju ändå mitt kalas liksom, inte hennes ;) va sålänge sen jag hade ett kalas känns så konstigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela