matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

16/1-13

Publicerad 2013-01-16 07:24:00 i Allmänt,

Idag va en bra dag, känner mig bara så lycklig hela tiden! bästa känslan någonsin ju! jag är så himla glad över att få vara här hos den här familjen.
Idag va jag med rike som sagt, och vi prata och gjorde en del läxor ich kolla på vänner och gick och simmade så nu luktar mitt hår klor! vi simmade bara ca en halvtimme men det va det värt. :)
imorgon ska jag stanna efter skolan med bea och rike för vi ska gå på basketboll matchen vid 5, så vi har lite tid att spendera innan, så vi ska troligen gå till sk helpline foodbank elr vad det heter, och voluntera igen, troligen med Aziah, haha har ingen aning hur man stavar hans namn, men troligen går vi med han, han är så schysst, vi har samma historia klass tsm. sen efter det går vi troligen till the tea house och sen tillbaks till skolan för matchen. och sen ska vi gå och simma igen!! imorgon lär bli bra, förutom min engelska klass, den lär inte vara bra men det är skit samma. MIna betyg är inte direkt lika bra som förra terminen men det är också skitsamma, räknas ju ändå inte liksom! :D
IDAG FYLLER OCKSÅ JULIA EKSTAM 17 ÅR! grattis så mkt till dig! :) <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-18 16:11:36

TAAAACK så mycket!! Såg det nu men men :) snart är det din tur!! ;);)

Postat av: Julia

Publicerad 2013-01-18 16:11:56

Hehe de blev visst "anonym"

Svar: haha gör inte så mkt, förstod vem det va ändå ju!;)
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela