matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

4/2-13

Publicerad 2013-02-05 02:26:00 i Allmänt,

SÅ just nu försöker jag fixa min data fast jag inte kan ett skit om sånt. :) så det går ju bra... fast just nu är den helt normal! men det går likosm i omgångar, får hoppas på att den stannar såhär. jag har trackaserat min pappa om dettta problem men han kan ju tyvär inte göra ngt eftersom han inte har min data, så han föreslog att jag skulle prata med Jordan, sheris son som är typ super smart och kan massa saker om datorer då han jobbade på microsoft för tre år. Men vet inte när han kommer komma och sheri vet inte heller det så jag får lita på att jag gör ngt rätt när jag fösöker fixa den.
Idag efter skolan skulle jag gå till gymmet. jag va på väg dit och så kom jag på att jag glömt mina skor, så jag vände tillbaka och tänkte att jag kunde ta en power walk ist när jag kom hem, men det hände inte riktigt.. jag va för lat.. men imorgon ska jag gå! om jag inte åker till tacoma mall för att shoppa med nolla och serena och dom, men det är inte så troligt eftersom jag tror inte att ngn skulle vilja skjutsa oss. men vi får se. Pratade med Amber idag och jag kanske kan låna en av hennes klänningar att ha på tolo eftersom jag inte har ngt själv. HOPPAS HOPPAS! :D köpte också biljetten till det idag. Men jag har inte frågat den där killen som jag tänkt att göra.. är rätt säker på att han har en flickvän och jag vill inte va såhär awkward och fråga han då.. så jag går med mina kompisar ist! :)))
Jag måste också läsa min bok i engelska snart, life as we knew it. vet inte riktigt men tycker inte den verkar så bra, kanske blir bättre efter att man läst ett tag.
IDAG ÄTER SKA VI ÄTA PASTA TILL MIDDAG!! jag blev fett chockad när frank sa att han tänkte göra pasta. hahah så glad! :D kanske lite överdrivet att bli glad över att äta pasta men det händer ju typ aldrig här så jag har fullaste rätten till att bli det. :)
JAg har också börjat kollat på en del gymnasium, jag funderar starkt på att byta när jag kommer hem, men vet inte än, vill verkligen inte tänka på min hemfärd just nu men om jag ska byta måste jag ju bestämma det snart och fråga skolan om jag kan. åh vad jag verkligen hatar att ta beslut.
Spanien resan i sommar är också bokad! känns så bra! ska bli så kul!
hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela