matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

25/2-13

Publicerad 2013-02-26 07:41:21 i

Idag började tennisen!!! Så KUL!!! :D har verkligen saknat att spela en sport det är sjukt!! Plus idag va det också soligt!! :D det va rätt många som kommer spela tennis men man måste ha 10 träningar innan man "officiellt" är med i laget, tror jag iaf, kan ha missuppfattat, men jag tror jag har en chans att spela jv elr varsity! Om jag kan få mina serva bra.. Men så första träningen va som sagt kul men jobbig. Vi kmr köra mkt cardio de två första veckorna och jag höll på att dö på bara uppvärmningen.. Som tur va så hade vi inte cardio på slutet av träningen eftersom det va första gången men från och med imorgon börjar det.. Herregud.. Men det är ju bra då kommer jag ju i form igen! Har verkligen känt mig så otränad även om jg har tränat en hel sen januari.. Men det är ju en helt annan grej att träna själv än med andra, pushar mig inte lika hårt när jag går till gymmet osv tror jag. Jag vet inte. Men är så himla glad kmr träna två timmar varje dag efter skolan och sammtidigt vara social! Loooove it! Det ända dåliga är ju att det kmr ju inte direkt vara soligt varje dag och eftersom tennis planerna är utomhus så kmr det bli gaaanska svårt att spela när det regnar, så då kanske vi kmr va inne nån stans men det går ju inte att spela tennis då. Men men träning blir det ju!
Nu ska jag sova så jag orkar med imorgon och springa så mkt! Och jag har sovmorgon!!! Älskar verkligen livet just nu. Att så små saker kan göra en så glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela