matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

20/2-13

Publicerad 2013-02-21 06:01:58 i

Så jag hade skrivit igen ett helt annat inlägg men min data hängde sig så jag skriver på mobilen ist. Hoppas det funkar bättre! Jag hade en jätte bra helg! Va på teater (music man) i Seattle och sen lördag fick jag göra min egna glas grej! Gjorde en skål, en rätt så liten så jag förhoppningsvis kan ta med den hem! :) efter det åkte vi till Ikea och åt SVENSKA KÖTTBULLAR! Så himla gott!! Saknar svensk mat. Saknar mammas mat haha.
Sen på måndagen sov jag över hos Rachel med ngr andra och vi firade alla hjärtans dag i efterskott! Super kul :)
Idag har jag varit här i port orchard, WA i 6 månader!! Tiden går så fort!!! Känns helt normalt men också konstigt. Jag har ju så kul här vill inte att det ska gå så fort! Men det är fortfarande tid kvar. :) på lördag ska jag åka skridskor med the exchange group och rike ska följa med oss! :)) sen förhoppningsvis ska jag sova hos henne på lördag men får se hur det blir :) hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela