matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

8-4-13

Publicerad 2013-04-09 07:33:15 i

Så nu är det redan april och spring break är ju över. Tänkte skriva mer om vad jag gjorde en annan gång, för nu vill jag sova. Men tänkte skriva lite grann iaf :) så månaden april har både fördelar och nackdelar.
Fördelar; det börjar bli vår på riktigt! :D
Får snart träffa familjen igen!
Kmr spela mycket tennis! :)
Baseball season..

Nackdelar; baseball season..
Har inte så lång tid kvar här! :(
Måste klippa mig igen -.-

Imorgon har vi match igen och jag och rika är nu tredje JV igen! :D idag på träningen spelade vi en challance game och vi vann så vi borde va tredje nu! Roligt tycker jag :)
En annan helt random sak också jag har blivit jätte lat! Verkligen super lat :o orkar inte göra ngnting när jag kmr hem från träningen och inte har jag lust heller.. Är ju faktiskt verkligen inte bra, får försöka skärpa till mig där lite grann haha ;)
Sov så gott! Elr kanske godmorgon blir det väl för Sverige? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela