matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

27-4-13

Publicerad 2013-04-28 05:36:00 i

Så va ett tag sen jag bloggade, typ en vecka faktiskt. Men under den tiden har jag spelat tennis gått till pikés market och the gum Wall, vart i första starbucks affären. Haft skola, vart med vänner, ja ni vet hela det där!
I torsdags hade vi vår sista tennis match, vi förlorade den men va ändå kul att spela! Och vädret va så härligt men lite för varmt! Har fått värsta bomnbrännan och va tvungen att ha solkräm på mig haha! Men ska ju inte klaga precis ;) förhoppningsvis försvinner den ojämna brännan tills nästa vecka då det är prom! Måste hitta en väska som jag kan ha med mig som passar till klänningen!
Jag älskar verkligen mina lektioner i skolan den här terminen, mina två favoriter är acting och family matters. Har båda dom på B days så gillar B days nu mest!
Idag har jag inte gjort särskilt mycket ärligt talat. Vaknade och blev övertalad till att ta en springtur och sen kom jag hem och städade. Det är allt.
Förhoppningsvis hade ni en mer intressant lördag än mig!

Från the gum wall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela