matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

17-4-13

Publicerad 2013-04-18 06:44:07 i

Skolan är som vanligt fast lite roligare än de två andra trimestranra. Tror det beror dels på vädret, tennisen, och klasserna jag tar. Snart är det midterms och snart är även tennisen slut! Så tråkigt att just det ska ta slut :/
Iaf imorgon har vi match mot Olympia typ en timme bort, förhoppningsvis går det bra för oss, de ska va riktigt bra tydligen. Sen i acting just nu ska vi börja med våra finals som vi ska jobba på under ca en månad. Vi ska spela ut en scen från en pjäs. I min grupp är vi fyra st och vi har the Tea party från Alice i underlandet som våran scen och jag är Alice! Har en känsla av att det kmr bli riktigt kul!
Vädret at faktiskt varit väldigt bra på senaste tiden, soligt och varmt! Men imorgon skulle de troligtvis regna igen., :/ så förhoppningsvis kommer vi fortfarande kunna spela match! Allt beror på vädret. :)

Juste i helgen gick va jag på min första sounders game! Jätte kul att se men det va inte så mycket action så lite besviken blev jag, matchen slutade 0-0 så ja :/
Men va kul att få se iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela