matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Utkast: Sep. 13, 2012

Publicerad 2012-09-13 23:48:00 i Allmänt,

Just nu händer det inte så mycket nytt, går i skolan spelar fotboll ärmed värdfamiljen och vänner. allt är bra och jag mår bra :) haha måste bara berätta lite om min coach. i fotboll alltså. Han är kanske 40 år nånting har haft knäoperation så han rör sig inte direkt mycket och ibland är han bra och ibland helt värdelös. Han är också ganska seg med typ allt. iallafall vi gjorde en helt vanlig skott övning då vi skulle passa bollen till han, han passar tillbaka och vi sjukter på mål. väldigt simpelt. men han blev arg på mig för att jag passade bollen för hårt till honom för han kunde inte göra en bra passning tillbaka. jag sa då att det är ju helt värdelöst om vi ska träna på att passa lösa pasningar. han är lite konstig i vissa lägen. vårat lag kan ju inget annat än förbättras och jag vet inte riktigt om han är den rätta personen för det jobbet. hade bara lust att dela med mig av mina tankar om min coach. :)

Kommentarer

Postat av: Chelsea

Publicerad 2012-09-14 20:58:41

Hahaha det är bra Matilda!
Show em' how it's done!

Svar: hahah you know I will!
Matilda Ahlin

Postat av: peter

Publicerad 2012-09-15 18:34:18

Hahaha som vi har kämpat med tryck i passningarna. Kom inte hem och passa lösa passningar för då blir det straffträning
Dr house.

Svar: hahah ja men elr hur blir ju helt förvirrad, och jag räknar verkligen inte med någon straffträning inte!
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela