matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Shopping!

Publicerad 2012-09-04 22:13:00 i Allmänt,

Va och shoppade igår. Det behövdes verkligen och det va väldans kul! Jag och fyra andra tjejer åkte in till Silverdale till ett shoppingmall och blev så himland glad över priserna! så sjukt billigt jämfört med Sverige! Bara älska!!! Vi gick i rätt så många olika affärer och en utav dem va Forever 21. Seriöst det va så billigt blev överlycklig! Men eftersom vi hade fotbollsträning vid 3 så kunde vi inte stanna där så länge vilket va synd. Så vi åt subway i bilen och innan de hade vi varit på Starbucks! (var faktiskt första gången jag vart på starbucks..) men iallafall vi kom fram till Port Orchar tidigare än vad vi förväntat oss så de tog med mig till Blu berry som är ett Frozen Youghurt cafe. Det fanns hur många smaker och topping att välja på och man kunde blanda dem hur man ville! underbart gott det där alltså. En lyckad dag helt enkelt. :)
Detta är också min sista dag av sommarlovet och jag märker nu när jag skriver att jag formulerar mig rätt konstigt och det är kanske lite rörigt men det får ni stå ut med. Iallafall så har det här varit ett utav mina bästa sommarlov och jag har massa av bra och dåliga minnen men som ändå på något sätt gör det till en bra sommar. Konstigt jag vet men det är så det är. Och även när jag har 5 minuter att gå till skolan måste jag gå upp lika tidigt som jag gjorde förra året. Bara för att skolan börjar 07.25. Värdelöst. Men det är High School och det kommer vara awesome så jag tänker inte klaga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela