matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Utkast: Oct. 17, 2012

Publicerad 2012-10-17 00:37:00 i Allmänt,

Den här veckan är det spirit week i skolan! Hur kul som helst om det faktiskt va folk som klädde ut sig lite grann. Jag har faktiskt en ursäkt jag har inga kläder till det men de som bott här hela sitt liv har säkert massa kläder såååå de borde ju kunna göra det. Iallafall i måndags skulle man komma i sin pyjamas, idag skulle man klä ut sig till en känd person, imorgon ska man ha ngt camouflage på sig, torsdag är det "dig pink" man har på sig något rosa för att hedra bröstcanser och sen på fredag är det sk pride! Man ska ha skolans färjer och sånt. Varför det är spirit week är för att det är homecoming week! MAn har alltid spirit week samma vecka som homecoming är som är på lördag! så taggad! Så på fredag kväll är det football game sen lördag homecoming då ska jag gå till Akari och sen efterdet åker vi till en resturang, the lighthouse heter det och har jätte fin utsikt och bra mat. har jag hört :) , där vi möter några andra. sen åker vi till skolan där homecoming är! Sen på söndag ska jag och Akari, Rachel och Rica pka till ett outlet mall! SÅ det kommer va en bra vecka :) och en awesome helg!

har också uptäckt min sanna kärlek för sun chips, so amazing good! lovelovelove. men de slår inte goldfish.. inget kommer någonsin kunna slå goldfish.

Aja fotbolls sesången är snart slut så måste hitta en ny sport! Om jag inte hittar någon sport jag vill göra under vintern tänker jag nog gå med i en klubb i skolan och sen skaffa ett gymkort så jag håller igång. Awesome plan dudes :D

haha alltså jag är så trött så ni får ursäkta min dåliga skrivning och konstig formulering. :/

JAg ocj Akari! min lilla japan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela