matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

soccer

Publicerad 2012-10-26 03:33:00 i Allmänt,

Så idag va det sista dagen av fotbollen. Vi vann vår sista match och det regnade faktiskt inte! :o Så himla bra match :) Så nu är det inga mer fotbollsträningar elr matcher, det kommer kännas konstigt att inte spela längre eftersom jag gjort det typ sen jag gick i 4an elr nått.. Aja jag ska träna andra saker. :) Även om inte fotbollssesången vart som jag tänkt mig har det ändå vart rätt kul, de tränar lite annorlunda här och gör saker på andra sätt, man kan bli lite frustrerad på det, men över det hela har det varit bra. har dessutom fått massa kompisar genom laget sååå det är ju också bra. :) Om jag har utvecklats sen jag kom hit inom fotbollen så är svaret nog nej.. känns snarare som om jag tagit ett steg bakåt.. aja det är som det är och nu är det slut. Både ledsen och glad.
Go Wolves!

Kommentarer

Postat av: peter

Publicerad 2012-11-04 22:35:59

Du får köra en egen träning med tjejerna och ta övningar som vi kör.
Kan skicka lite material.
Peter

Svar: ja kanske jag kan, men tror de flesta börjar med vintersport nu, är jätte många som ska pröva ut till basket.. så det kanske blir svårt :/
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela