matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

24/10-12

Publicerad 2012-10-25 02:21:39 i

Okej så idag har varit så himla skön. Börjar skolan som vanligt men slutade 10.40 för det är studentsconferense, typ utvecklingssamtal så vi går bara halva dagen i skolan och så kmr det va resten av veckan. Sen så fick jag också det bekräftat att jag inte behöver gå till packclass, typ som A-tid, eftersom jag inte har ngt c elr under i ngt ämne! Den ändå gången jag måste gå är på fredagar då det är obligatoriskt för alla att gå. Idag har jag även kollat in några gym här i stan och jg tror jag har hittat ett som verkar väldigt bra. Fick två fripass så jag kan pröva på och se om jag gillar det. Ändå nackdelen är att det är rätt långt bort och världens uppförsbacke till den. Och mina värdföräldrar vill helst inte att jag ska cykla dit för trafiken är för farlig.. Alltså.. Aja så jag får väl gå dit antar jag men det gör inte så mkt.
Den här veckan kmr nog bli helt awesome.

Juste vill bara säga grattis till min älskade syster som fyller 19 år idag! Grattis till dig! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela