matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Tråk söndag

Publicerad 2012-11-12 00:11:00 i Allmänt,

Som vanligt har jag tråkigt idag, på söndagar, alltså så sjukt tråkigt, det måste nog va den tråkigaste dagen under hela veckan, förutom när det är sommarlov osv.
Idag gick vi till kyrkan, som vanligt. åh asså det dem predrikar om där, asså nej jag orkar inte. vill inte skriva ngt nedlåtande om kyrkan och deras religion men kan bara säga det är inget för mig. Iallafall just nu sitter jag i mitt rum, hade egentligen tänkt att städa men det får bli efter det här, sen måste jag läsa min engelska bok, den är inte heller så rolig och mina värdföräldrar kollar på amerikansk fotboll på tv, vilket inte heller är så roligt. Kan tänka mig att det är roligt om man går på en riktig match men annars så nej det är inte kul. För komplicerat och det tar ju aldrig slut, det ända som är roligt att se är alla tacklingar.

Igår va kul! va på sweet sixteen party! Va rätt awkward ibland och det är ju inte direkt en sån fest som man ser på MTV men det va kul ändå :) Efter det sov jag hos MaryBeth, det va sjukt kul men vi somna ganska snabbt och vi kolla på en konstig film, men det är skitsamma. På morgonen tog de med mig till kyrkan (de går till samma kyrka som min familj gör) sen när det va slut åkte jag hem, då jag skypa med mamma och pappa, GRATTIS PÅ FARSDAG PAPPA!
Men något positivt är att jag är ledig imorrn!! åh så glad!

Hitta en bild på mig och madde från Thailand, Saknar dig så sjukt mkt, känns så konstigt att va ensamt barn!

Bilden är sne det gick inte att rotera..

Kommentarer

Postat av: maddis

Publicerad 2012-11-12 18:09:25

Jag saknar dig också bästa du<3

Svar: love you <3
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela