matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Regn

Publicerad 2012-11-20 04:08:42 i

Idag har det regnat hela dagen, ingen överraskning jag vet, men det regna så mkt att det har varit översvämningar i down town port orchard, liksom inte bara i hus utan på gatan också, plus träd har fallit ner så jag våga ärligt talat inte direkt gå till gymmet idag, mitt paraply skulle troligen ha blåst bort från mina händer, och jag vill helst inte riskera ett träd falla på mig elr att strömmen går när jag gymmar. Tydligen går strömmen rätt ofta här, och för vissa är den ute i ca en vecka då de inte heller har vatten. Det skulle ju vara hemskt!!
Iallafall så efter skolan stanna jag hemma ist, jag städade faktiskt! Sen somna jag nästan framför tven och brasan. Sen testade jag också att dricka eggnogg (vet inte om jag stavar det rätt) och mitt tips är testa det aldrig. Det va vidrigt.

Imorgon ska jag gå upp sådär tidigt igen och va i skolan kl 6.. Usch bara döda mig ist. Sen efter skolan ska jag till rikes hus och sen ska vi gå till gymmet tsm wiho :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela