matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

IDAG 8/11-12

Publicerad 2012-11-09 01:41:00 i Allmänt,

Så igår sov Akari här, vi åt pizza och salladoch kollade på new moon. men vi somnade under filmen men det va nog bara för att vi vart så trötta av att gå till Wallmart och wallgreens. (tog typ 45 min) så det va inte såå långt men ändå. Vi köpte födelsedags grejer till Rica som fyllde år igår och även saker som vi själva behövde. På vägen hem köpte vi också subway som vi åt till lunch idag! Det va den bästa lunchen som jag har haft i skolan. Gillar inte riktigt skolmaten och att äta en macka med nån fruk varje dag börjar bli lite uttjatat.
Idag efter skolan gick jag också till spanish club! vi kollade på Monsters Inc, inte på spanska dåra vilket va bra, det va kul! Jag skulle igentligen gått till art club men kände inte riktigt för att gå dit själv.. Så nu sitter jag här och äter fiskar och kollar vänner! Super mysigt eftersomdet är sjukt kallt ute, men det regnar inte!!!!

har också skaffat medlemssak på olympic fitness, funderar på att gå till yoga passet men vet inte om jag har tid, har historia prov imorgon och jag vill inte gå tillbaka till ett c i det ämnet för då måste jag gå till pack class och jag gillar inte den klassen. asså det är så awkward med de människorna.. Iallafall, så jag borde egentligen sitta och plugga nu men ärligt talat så kom jag inte riktigt hit bara för att plugga första världkriget från amerikas synvinkel. Och alla ordsom de använder jag fattar ju ingenting. Får se hur det går med det.

Imorgon ska jag gå upp vid typ 5 för att va i skolan vid typ halv sex. KOmmer ju avlida. Ska gå till min ceramics class och försöka göra klart en del grejer för har typ ganska mycket kvar att göra och har typ bara 4 lektioner elr nått kvar (eftersom vi har trimesters ist för semestrar) så ska gå till skolan super tidigt, undrar om jag kmr klara det elr om jag kmr sova ist. haha det återstår att se.

Är också super sugen på vanliga bullar och lussebullar!!! ge mig ge mig ge mig! Menar allvar skicka gärna några till mig. :)

Annars händer det inte så mycket just nu, ska imorgon ha avslutningsgrej med fotbollen (haha lite sent tycker jag) och sen på lördag ska jag på sweet sixteen party! Kommer bli fett kul!

Juste idag va också hug an international exchangestudent day! Vilken bra dag det va :)

Kommentarer

Postat av: asivol

Publicerad 2012-11-09 18:14:41

jag och Matilda snackade förut om de där fiskarna som jag aldrig förstått mig på vad det är elr hur de smakar haha.. du får ta och smuggla hem några sånna så jag får testa de haha ;)) hoppas du har det bäst och lever livet där borta som en fäst ;) puss &kram, kram &puss <3

Svar: hahah ja jag får allt göra det!! du måste smaka dom så goooooda :)) åh hoppas du också har det bra, kram&puss, puss&kram <3
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela