matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Hehe hej

Publicerad 2012-11-17 02:44:34 i

Haha asså jag skrev det senaste inlägget (15/11-12) igår men såg nu att jag glömde publicera det från telefonen.. Haha alltså smart jag är..
Haha ikväll ska jag på movie pie night i skolan! Wiho jag ska få pumpapaj och titta på film. Och imorrn ska jag klippa mig, haha hoppas jag hittar dit bara.. Och sen ska jag göra chokladbollar som jag ska ta med till international night och förhoppningsvis hinner jag gå till gymmet innan! Har varit på gymmet hela den här veckan förutom idag, känns bra :)

Hehe hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela