matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

9/11-12

Publicerad 2012-11-10 04:42:58 i

Så jag lyckades inte att vakna vid fem.. Vakna vid 6 ist och fick då göra mig redo på typ fem min och spring-gå till skolan. Men fick iaf lite klart på min skulptur grej, jag ska måla min älg och nu håller jag också på att göra the lorax! (Elr iaf försöka) haha sen hade jag massor att göra, elr egentligen inte men hade ett historia prov på morgonen, sen hade jag en rätt konstig matte lektion och sen gjorde jag klart mina boxershorts, dem är jätte fina faktiskt. :)
Efter det så gick jag till international gruop nånting som jag blev inbjuden till av nån person, det va inte riktigt jätte kul fatta inte riktigt vad den handlar om, olika kulturer elr ngt. Iallafall jag fick gå lite tidigare där i från eftersom vi skulle ha en fotbollsträning men när jag kom dit va den inställd. Vi fyllde bara i ngr blanketter ist. Så stressde i onödan. Jag gick sen hem med Rica och va med henne ett tag. :) nu har jag precis ätit världens äckligaste cheescake så känner för att spy men det är nog ingen bra idé.. Känner verkligen för att bara sova allt känns så rörigt. Vet inte varför :o

Och en helt random bild på löv, hoppas ni hade en roligare fredag än jag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela