matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

24/11-12

Publicerad 2012-11-25 08:25:54 i

Så idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, typ en halvtimme efter jag vakna gick jag till gymmet, men de stängde vid 12, så då måste man skriva in en kod och för att ha den koden måste man va 18 elr över, så jag fortsatte att gå backen upp och en till bit för att få till det större gymmet. Mitt kort funkar på båda eftersom de är samma företag typ. Så gymma där ett tag sen gick jag till en affär som jag hade köpt ett par shorts igår och bytte dem och sen fick jag hem. Va hemma typ vid 15. Åt lunch började prata om julafton med Frank och Sheri, nästa helg ska vi gå på julmarknad/festival grej här i stan hela dagen sen på söndag ska jag få hugga ner julgranen som vi ska ha! Haha känns lite udda att göra det eftersom jag aldrig har gjort det men ser fram emot det, så då ska vi julpynta på söndag nästa vecka! Så excited vill börja nunununu!!! Men det är nästa vecka, imorgon ska jag gå till kyrkan, städa och plugga lite för massa prov. Vill gå och simma också men får se om jag hinner, nu ska jag börja läsa the perks of being a wall flower, har hört att den är sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela