matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

18/11-12

Publicerad 2012-11-19 07:17:00 i Allmänt,

Så idag vakna jag typ kvart i tio, gick upp fick frågan om jag skulle följa med till kyrkan, sa nej (artigt) tänkte gå till gymmet på boty barre, men insåg att det skulle börja om en kvart och det tar ca 45 min att gå så det gick ju inte, hade heller inte lust att bara gå och träna på maskinerna osv, plus att det regna, har gjort hela dagen och sist jag gick till gymmet i regnet, kan ju bara säga att det inte är det roligaste som finns men det regnar ju rätt så ofta här så det är bara att vänja sig, jag dör ju liksom inte utav det.
Så idag har jag bara varit hemma, hade tänkt att städa men hade inge ork till det så gör det imorgon innan jag går och gymmar, har kollat på julfilmer, så mysigt! och pluggat lite, men idag kom jag på att mina betyg inte räknas så spelar ju ingen roll om de är bra elr inte haha så länge jag inte har ngt under ett c så får jag inga problem. Orgenisationen jag åker med tillåter inga betyg under c annars får man ett varningsbrev och om man inte höjer efter det åker man hem. Men inget jag oroar mig för :)
Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. va ensam mest hela dagen , elr jag va ensam hela dagen eftersom mina värdföräldrar bestämde sig för att gå på en dejt eter kyrkan. Så jag va bara lat hela dagen. Denna vecka har vi bara två och en halv skoldagar eftersom det är thanksgiving på torsdag! Hoppas att det ska bli kul. :)
Juste nu har jag också varit här i tre månader! känns rätt konstigt elr inte haha det känns helt normalt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela