matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

world ends

Publicerad 2012-12-21 08:14:00 i Allmänt,

så imorgon ska det alltså va jordens undergång, vilet sj´kitsnack. men iaf så imorrn är sista dagen i skolan och det kmr vara en halvdag men eftersom det ska va jordens undergång kommer de ha extra mycket säkerhet på skolan. De kommer finnas risk för att nån kommer in och börjar skjuta folk, så vi kommer inte vara tillåtna att lämna klassrummet under lektionen och poliser kommer vara där ifall något häner, vilket jag inte tror det kommer göra, men liksom ändå känns rätt läskigt efter det som man hört hände häromdagen i connecticut. även om det är på andra sidan av usa så känns det ändå mer verkligt att det kommer hända här.. liksom i sverige skulle det inte kännas lika verkligt på något sätt.
men som sagt det kommer säkert inte hända ngt. efter skolan ska jag och rike och kanske akari gå till the tea house. kmr bli mysigt! snart är det julafton också! känns inte alls som det men ser fram emot lite grann att fira jul på den 25 men kommer kännas jätte konstigt. men det kommer säkert bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela