matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Orkar inte..

Publicerad 2012-12-18 04:40:39 i

Seriöst varför får jag alltid uppgifter som tar sån himla lång tid och är så långtråkigt? I engelska måste jag göra typ en serie om en väldigt ointressant bok som vi nyss har läst och det är till onsdag men jag kmr inte ha tid att göra ngt imorrn eftersom jag först ska till track, sen slå in presenter i skolan för adopt a family, sen ska vi troligen ut och äta thai (jag som hatar thai mat..) och sen ska vi på chior concert som börjar 7 så kmr inte ha tid alls. Och jg måste göra fyra bilder och beskrivning till varje kapitel och de är 11 st och jag kmr inte ihåg vad som hände i alla dem här kapitlarna så då måste man ju typ läsa om hela boken och bara nej jag vill inte
:(, är så trött och har ont i huvudet och jag sover verkligen inte bra på nätterna antingen så vaknar jag mitt i natten utav något eller så drömmer jag så mkt så känns inte som jag sovit något alls.
Så hela den här uppgiften förstör för mig just nu. Va på jätte bra humör ända tills jag kom hem, har bara kännt mig som en zombie ända sen dess.
Vill bara gå och sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela