matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

MAT

Publicerad 2012-12-27 03:55:00 i Allmänt,

Alltså jag är så sjukt trött på all mat! samma sak om och om igen. tur att man ska bort i tre dagar, få lite förändring. seriöst den här veckan har jag ätit 4 dagar flingor till middag, alltså det är ju inget fel med det men vanligtvis så äter jag alltid det till lunch elr inte alls. och när det är skola så är det alltid frukt som jag brukar äta för jag är trött på att äta macka så då äter man ju ingen riktig mat på hela dagen. och det är okej ibland men jag vill ha MAT. 
jag är väldigt sugen på mat.. hehe
likosm kolla hur gott den här lasangen ser ut! VILL HA! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela