matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

24 december

Publicerad 2012-12-25 11:01:00 i Allmänt,

så idag va inte såå hemsk som jag trodde, den va faktiskt helt okej och ganska kul mot kvällen:) jag vakna typ vid tio elr ngt och jag kmr inte riktigt ihåg va jag gjorde men vet iaf att jag gjorde klart min halsduk som frank ska få, slog in presenter, kollade på julkalendern, hjälpte sheri med sin harpa, jag ja vad gjorde jag mer det va nånting iaf, sen gick vi till kyrkan åt där och sen gick på lyssningen elr va de kallas för. lyssnade inte så noga för det va helt ointressant och bara tråkigt helt ärlligt men de hade ljuständning och de sjöng julmusik och min vm spelade harpan och den delan va jätte mysig! sen när vi kom hem kom sheris son också, han är fett rolig ju! förut tyckte jag att han va rätt tyst men nu är han kul! :D och väldigt smart.. haha men iaf vi gjorde tre efterräter som vi ska ha tills imorrn och så blev typ nyss klara med dom, kl 01.00 och imorgon ska vi tydligen gå upp tidigt.. alltså de får väcka mig om vi ska gå upp tidigt typ kl 8 för att öppna julklappar, herregud man kan väl vänta liiite iaf, så bråttom kan det inte va så att man måste ha alarm!? men de sa mellan åtta och nio så jag sätter mitt alarm på nio. trodde man fick vakna när man ville på julafton men tydligen inte :/ aja det kmr vara bra iaf så är taggad på att få fira jul!!!!! och min relation till jordan (sheris son) är mkt bättre nu,eftersom jag typ aldrig ser hennes barn kan det bli lite stelt mellan oss när vi väl ses vilket inte är ofta, men nu är det bra! :) iaf mellan han och mig, hennes dotter har jag bara träffat en gång, han har jag träffat typ 4 elr ngt. är super trött, kollade nyss på gossip girl och kl är två. tänker aldrig gå upp vid åtta de kan inte tvinga mig!!!

merry x-mas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela