matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

22/12-12

Publicerad 2012-12-22 20:02:00 i Allmänt,

Så idag är första riktiga dagen på jullovet. jag ska inte göra nåntin vilket är lite tråkigt kanske men jag har fortfarande en present attt hitta så förhoppningsvis blir det idag! Så igår va det inte alls lika stort med säkerhet osv vidare i skolan som man hade hört att det skulle vara. visst lärarna hade mer kontrolanter i korridorerna och hade walkitalkies osv och såg en polis man efter skolan hade slutat. Men efter skolan jag jag och Rike till the teahouse och åt världens godaste sallad. vi satt nog där i fyra timmar och efter det gick vi till the dollor tree elr vad det nu heter där allt kostar en dollar. hittade några presenter faktiskt och det är inte dåliga grejer de har faktiskt. sen gick vi till joanns och kollade runt och sen gick vi hem. va så himlatrött och är fortfarande trött eftersom hon var tvungen att åka hem kl 9 i morse och har inte kunnat somna o sedan dess. och nu är klockan 11 likosm. men det är okej har kollat på gossip girl och pellesvanslös. tror jag ska gå upp och äta frukost, men orkar ärligt inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela