matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

19/12-11

Publicerad 2012-12-20 07:43:16 i

Alltså så irriterad på att man inte ser min header, det är så fult utan den :(

Just nu ligger jag i sängen och hör regnet smattra utanför mitt rum, rätt mysigt faktiskt.. Fast det har regnat hela dagen vilket är mindre kul. Men idag när jag vaknade va det snö ute! :D det va kanske en cm och inte direkt snö på vägarna och skolan började två h senare bara för det! Det gjorde min dag typ! Så vi hade kortare dag. :) och eftersom det spöregnade och va slask ute så gick jag inte till track idag, jag gick inte igår heller för då va jag med tolga och rike ist och sen mötte vi Serena och Beatrice på en thairesturang, och jag gillade inte riktigt maten men kan ju bero på att jag inte gillar thaimat över huvudtaget.. Efter att vi va där gick vi till the chior concert på skolan och det va helt grymt lät jätte bra och akari va så söt i deras jätte långa klänningar som de var tvugna att ha! Hela dan igår va så kul!
Så istället för att gå till track gick jag hem för att städa och plugga plus att jag måste bli klar med franks halsduk som jag ska ge honom i julklapp! Så jag kmr hem, det tr ett tag innan jag börjar städa, men tillslut börjar jag och tillslut blir jag klar och sen går jag upp och fortsätter med min halsduk, Sheri och Frank skulle få besök på kvällen av typ 18 elr 19 pers så typ vid sex gick jag ner för att plugga, gick inte så bra.. Sen så hade de maten klar så gick upp för att äta och fastnade ett tag där uppe för det va så många som hade bestämt sig för att prata med mig, ( va inte riktigt på det humöret att låstas veta vilka alla personer är för ärligt talar har jag ingen aning om vilka jag pratr med bara att jag kanske träffat dem en gång förut) så sen gick jag ner igen duschade kollade runt på datan ett tag och pluggade lite halft. Hade ingen koncentrationsförmåga what so ever så bestämde för att skita i det helt och hållet. Jag vet inte varför jag bryr mig så mkt nu om att få bra betyg eftersom året inte gills men antar att det är för att det ser bra ut på ett cv liksom. Jag bryr mig inte sammtidigt som jag gör det, det är väldigt frustrerande ska jag säga.
Aja nu ska jag iaf sova och hoppas på att strömmen fortfarande funkar när jag vaknar! De sa Att det kan finnas risk för att den ska gå.

Btw, we say hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela