matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

10/12-12

Publicerad 2012-12-11 06:15:02 i

Så idag vaknade jag kl 10.. Missade första lektionen och kom 15 min försent till andra, men det gjorde inte så mkt eftersom jag inte direkt missade något.
Igår bakade jag lussebullar!! Åh dom vart fett goda. Helt freaking underbara!
Jag ska också nog gå med track team, de springer och så efter skolan så tror nog det är bra eftersom det är rätt så långt till gymmet och man har ju inte direkt alltid tid till att gå dit, så är taggad för det, ska börja imorgon, förhoppningsvis får jag också bättre kondition med det och kmr kunna spela fotboll igen när jag kmr hem, herregud va efter jag kmr ligga där men förhoppningsvis har jag iaf konditionen till det!

Här är mina fantastiska lussebullar!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-12-11 17:52:19

Kul att det fungerade med receptet. Ser ut att vara väldigt goda! kram

Svar: ja tack så mycket det funka jätte bra! kramkram
Matilda Ahlin

Postat av: Johan

Publicerad 2012-12-12 09:55:36

Grymt Matilda, de ser riktigt goda ut!

Svar: hihi ja det va dom!
Matilda Ahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela