matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

On my way!

Publicerad 2012-08-16 21:52:00 i Allmänt,

Imorrn åker jag till USA för ett år! Är hur nervös som helst! Jag har packat hela dagen (och är ännu inte klar) och sagt hejdå till mina närmsta vänner, kommer sakna er otroligt mycket! Innan jag åker till min värdfamilj ska jag va i New York tre dagar med andra utbytesstudenter från norden. Vi har ett schema upplagt för alla dagar och snacka om att man har chansen att shoppa! Om det inte hade varit max 23 kg som väskan fått väga skulle jag nog kunna komma tillbaka med 10 shopping påsar! Efter NY ska jag iallafall till Seattle där min familj kommer vänta på mig och då ska jag åka till soccer try outs direkt! Kan ju hoppas att det går bra.

Vill bara tacka min underbara vän Chelsea som har hjälpt mig med bloggen och allt annat runt omkring! Utan dig vet jag inte vad jag gjort.

Kommentarer

Postat av: Chelsea Gilbert

Publicerad 2012-08-17 11:38:58

Aaaw det va så lite! Kommer sakna dig hur mycket som helst! Hör av dig när du landat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela