matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

Nice day

Publicerad 2012-08-29 04:23:09 i

Idag har jag inte riktigt gjort någonting, förutom fotbollsträning dåra, men annars ingenting. Jag va ensam hemma eftersom Frank och Sheri har båda börjat jobba. Så jag gick ner till deras lilla stad och kollade runt bland deras affärer. De har mycket antikaffärer, inte så roliga men de hade en godis affär som va rätt cool men jag köpte inget. Hade tänkt att köpa en sån här spring grej som man har på armen som man har sin telefon i men de hade inte sånna affärer där, så jag får kolla på det senare.

Imorgon ska jag campa med mitt fotbollslag (då menar jag alla som spelar fotboll för skolan inte bara mitt lag) i en park, vi ska grilla och leka lekar och ha en eld och jag har ingenaning om vad vi ska göra riktigt.. Och sen nästa morgon (riktigt tidigt eftersom vi ska åka därifrån vid 9) ska vi alla ut och springa, vet inte hur långt men förra året sprang dom 3 mil. Jaaaaaa va kul! Och sen efter har vi träning som vanligt. Haha asså jag börjar förstå varför alla har så bra kondition här.. Men förutom
den delen så blir det säkert kul! :)

En bild från min promenad,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela