matildii.blogg.se

Mitt namn är Matilda och jag har åkt som utbytesstudent till Port Orchard, WA (USA) nu i augusti 2012. Jag kommer gå i High School och bo hos en underbar familj! Här kan du läsa om allt jag gör och vilka tankar som jag får under året

24/8-12

Publicerad 2012-08-24 21:19:00 i Allmänt,

Äntligen fredag och sista dagen med try outs. Så jävla skönt är helt slut. Har tränat varje dag i ca två timmar sedan jag kom hit och så kommer det att fortsätta fast har bara träning 1.5 h varje dag efter skolan. Inte nog med att vi springer sjukt mycket på träningen, vi ska också då löpa varje fredag. Haha vet verkligen inte hur det här ska gå eftersom alla här har as bra kondis. Seriöst jag skojar inte. Aja jag kommer iaf också få det! :D

Idag ska jag ut och äta på Oliv Garden med min familj. Kommer bli as bra eftersom jag verkligen älskar det stället och imorgon ska dom ta med mig till någon slags karnival eller nöjes grej som deras stad sätter upp varje år. Något som är lite roligt är att dem vill lära sig svenska ord men de kan verkligen inte uttala någonting som vi gör. Skrattar varje gång de försöker.. haha lite taskigt kanske men de tar inte direkt illa upp.

Hade inte tänkt att skriva så mycket eftersom jag är sjukt hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela